Meest gestelde vragen
Bestellen
Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens?
Uw gegevens worden door ons gebruikt om uw bestelling zo vlot mogelijk te laten
verlopen. Uw gegevens worden door ons niet verkocht of gebruikt voor andere
doeleinden dan de verbetering van onze diensten en onze website. Zie ook onze
Privacy Policy.
Ik wil de
levering en de factuur op aparte adressen. Is dit mogelijk?
Ja, u kunt bij uw bestelling zowel een factuuradres als een leveringsadres
opgeven. Onze vervoerder is ingesteld op aflevering bij bedrijven en gaat ervan
uit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft
rekening mee bij het opgeven van een afleveradres; voor opnieuw afleveren na
afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen.
Kan ik
ook van buiten Nederland bestellen?
Ja, wij leveren ook buiten Nederland. In de meeste gevallen zullen wij hierbij
echter betaling vooraf verlangen.
Ik ben
particulier. Kan ik toch bij weegwinkel.nl bestellen?
Ja, weegwinkel levert ook aan particulieren.
Ik heb
per ongeluk een bestelling geplaatst. Hoe kan ik deze annuleren?
Geen probleem; neemt u s.v.p. direct contact op met weegwinkel.nl via +31(0)182
399 888. Wij zullen uw bestelling dan annuleren.
Bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
De meeste van onze producten hebben een levertijd van 3 – 14 dagen. Wij
versturen uw bestelling via onze vervoerder. Mocht u vragen hebben over de
levering, bel ons dan op+31(0)182 399 888.
Zijn alle
producten voorradig?
In onze webshop vindt u diverse producten van verschillende fabrikanten. Wij kunnen
veel van onze producten snel leveren, maar niet allemaal. Mocht u een product
snel nodig hebben, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen u vrijwel altijd
een (tijdelijke) oplossing bieden.
Bezorgen
jullie ook ’s avonds en op zaterdag?
Wij versturen uw bestelling via onze vervoerder, die is ingesteld op aflevering
bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is.
Houdt u hier alstublieft rekening mee. Het is in principe niet mogelijk om uw
bestelling, zonder extra kosten, ’s avonds of in het weekend af te leveren.
Mocht dit toch nodig zijn, neemt u dan contact met ons op.
Hoe laat
wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen uw bestelling met onze vervoerder, die is ingesteld op aflevering
bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is.
Houdt u hier alstublieft rekening mee. Het is helaas niet mogelijk om een
gewenste aflevertijd op te geven. Indien u niet aanwezig bent wordt de zending
de volgende werkdag opnieuw aangeboden; daarna kunt u de zending ophalen op het
dichtstbijzijnde depot. U ontvangt hierover bericht.
Kan ik
mijn bestelling ook afhalen?
Nee, wij bieden geen mogelijkheid voor ophalen op onze locatie.
Betalen
Berekent Weegwinkel.nl verzendkosten?
Weegwinkel berekent transport bij uw bestelling. Deze worden berekend na grote
en gewicht van het pakket.
Welke
betalingsmogelijkheden zijn er?
Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden via onze betaalprovider, deze
worden getoond bij het afronden van uw bestelling.
Zijn de
prijzen inclusief BTW?
Nee. Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief B.T.W. en verzendkosten.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling niet zondermeer terugsturen. Als u klachten heeft of wilt
reclameren, neemt u dan binnen 8 dagen na levering contact met ons op.
In overleg en met onze verzendinstructies kunt u daarna het geleverde retourneren.
Indien de weegschaal niet onbeschadigd en in de originele verpakking retour
geleverd kan worden, moeten wij retourlevering weigeren en/of kosten berekenen.
Zie ook onze leveringsvoorwaarden.
Wat moet
ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Controleert u alstublieft of de verpakking intact is. Zo niet, meldt dit dan
aan de chauffeur vóórdat u de zending in ontvangst neemt. Helaas kan het
voorkomen dat, ook als de verpakking intact is, onze producten met
transportschade bij u aankomen. Neemt u in dat geval contact met ons op, dan
bieden wij u een passende oplossing.
Wat moet
ik doen als ik gebruik wil maken van de garantie?
Indien een van onze producten een defect vertoont, neemt u contact met ons via +31(0)182
399 888 of via info@weegwinkel.nl. Wij helpen u dan verder.
Contact
Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen?
Als u vragen heeft of andere informatie wilt, kunt u ons bellen op+31(0)182 399
888 van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur en 17:00 uur. Ook kunt u altijd een
bericht inspreken op ons antwoordapparaat; wij bellen u dan zo spoedig mogelijk
terug. Verder kunt u een email sturen naar info@weegwinkel.nl. Natuurlijk kunt
u ook ons contactformulier invullen.