Meest gestelde vragen

Bestellen

Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens?
Uw gegevens worden door ons gebruikt om uw bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. Uw gegevens worden door ons niet verkocht of gebruikt voor andere doeleinden dan de verbetering van onze diensten en onze website. Zie ook onze Privacy Policy.

Ik wil de levering en de factuur op aparte adressen. Is dit mogelijk?
Ja, u kunt bij uw bestelling zowel een factuuradres als een leveringsadres opgeven. Onze vervoerder is ingesteld op aflevering bij bedrijven en gaat ervan uit dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee bij het opgeven van een afleveradres; voor opnieuw afleveren na afwezigheid van de ontvanger moeten wij extra kosten in rekening brengen.

Kan ik ook van buiten Nederland bestellen?
Ja, wij leveren ook buiten Nederland. In de meeste gevallen zullen wij hierbij echter betaling vooraf verlangen.

Ik ben particulier. Kan ik toch bij weegwinkel.nl bestellen?
Ja, weegwinkel levert ook aan particulieren.

Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatst. Hoe kan ik deze annuleren?
Geen probleem; neemt u s.v.p. direct contact op met weegwinkel.nl via
+31(0)182 399 888. Wij zullen uw bestelling dan annuleren.

Bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
De meeste van onze producten hebben een levertijd van 3 – 14 dagen. Wij versturen uw bestelling via onze vervoerder. Mocht u vragen hebben over de levering, bel ons dan op+31(0)182 399 888.

Zijn alle producten voorradig?
In onze webshop vindt u diverse producten van verschillende fabrikanten. Wij kunnen veel van onze producten snel leveren, maar niet allemaal. Mocht u een product snel nodig hebben, neemt u dan contact met ons op. Wij kunnen u vrijwel altijd een (tijdelijke) oplossing bieden.

Bezorgen jullie ook ’s avonds en op zaterdag?
Wij versturen uw bestelling via onze vervoerder, die is ingesteld op aflevering bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee. Het is in principe niet mogelijk om uw bestelling, zonder extra kosten, ’s avonds of in het weekend af te leveren. Mocht dit toch nodig zijn, neemt u dan contact met ons op.

Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Wij versturen uw bestelling met onze vervoerder, die is ingesteld op aflevering bij bedrijven en ervan uitgaat dat er tijdens kantooruren iemand aanwezig is. Houdt u hier alstublieft rekening mee. Het is helaas niet mogelijk om een gewenste aflevertijd op te geven. Indien u niet aanwezig bent wordt de zending de volgende werkdag opnieuw aangeboden; daarna kunt u de zending ophalen op het dichtstbijzijnde depot. U ontvangt hierover bericht.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, wij bieden geen mogelijkheid voor ophalen op onze locatie.

Betalen

Berekent Weegwinkel.nl verzendkosten?
Weegwinkel berekent transport bij uw bestelling. Deze worden berekend na grote en gewicht van het pakket.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden via onze betaalprovider, deze worden getoond bij het afronden van uw bestelling.

Zijn de prijzen inclusief BTW?
Nee. Alle prijzen in onze webshop zijn exclusief B.T.W. en verzendkosten.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling niet zondermeer terugsturen. Als u klachten heeft of wilt reclameren, neemt u dan binnen 8 dagen na levering contact met ons op.
In overleg en met onze verzendinstructies kunt u daarna het geleverde retourneren.
Indien de weegschaal niet onbeschadigd en in de originele verpakking retour geleverd kan worden, moeten wij retourlevering weigeren en/of kosten berekenen.
Zie ook onze leveringsvoorwaarden.

Wat moet ik doen als een product beschadigd geleverd wordt?
Controleert u alstublieft of de verpakking intact is. Zo niet, meldt dit dan aan de chauffeur vóórdat u de zending in ontvangst neemt. Helaas kan het voorkomen dat, ook als de verpakking intact is, onze producten met transportschade bij u aankomen. Neemt u in dat geval contact met ons op, dan bieden wij u een passende oplossing.

Wat moet ik doen als ik gebruik wil maken van de garantie?
Indien een van onze producten een defect vertoont, neemt u contact met ons via +31(0)182 399 888 of via info@weegwinkel.nl. Wij helpen u dan verder.

Contact

Mijn vraag staat er niet bij, hoe kan ik contact opnemen?
Als u vragen heeft of andere informatie wilt, kunt u ons bellen op+31(0)182 399 888 van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur en 17:00 uur. Ook kunt u altijd een bericht inspreken op ons antwoordapparaat; wij bellen u dan zo spoedig mogelijk terug. Verder kunt u een email sturen naar info@weegwinkel.nl. Natuurlijk kunt u ook ons contactformulier invullen.